best live chat
Аnterior Următor

Care este tara unde se cumpara cel mai mult online?

Nu este un secret faptul ca in zilele noastre, oamenii sunt obisnuiti nu doar sa caute si sa compare preturile produselor online, dar sa si comande direct de pe internet. In acest fel toti isi pot cumpara produsul sau serviciul dorit, la orice ora din zi, direct de pe canapea, pentru ca platile se pot face direct de pe cardul de credit sau debit.

Stiai insa, care este tara care conduce cand vorbim de cumparaturi online?

Desi este adevarat, Americanii prefera convenabilitatea si usurinta adusa de cumparaturile online, ei nu sunt pe locul unu in cumparaturile de bunuri si servicii.

Adevarul este ca, oamenii din Hong Kong sunt liderii in shopping-ul online in lume.

Defapt, Hong Kong este o unitate administrativa speciala a Chinei cu proprie guvernare, care insa nu include afacerile lor externe si aparare.

Potrivit statisticilor, consumatorul de rand cheltuieste in Hong Kong aproximativ 2868 dolari pe an in shopping online.

Locul doi merge la consumatorii din Norvegia. Aici media cheltuita de un norvegian pe produse si servicii pe internet, este de 2448 dolari.

Tara de pe locul trei, a carei locuitori cheltuie cei mai multi bani pe cumparaturi online, este Israel. Cetatenii acestei tari fac shopping online anual in valoare de 2171 dolari pe persoana.

Defapt, nu este secret ca, obiceiurile de cumparaturi ale locuitorilor unei anumite tari sunt hotarate de nivelul de trai din acea tara. Ca un rezultat, se poate spune ca tarile mai bogate au mai multi oameni care cumpara online; pe cand tari cu un standard de viata mai scazut si automat salariu mai mic, cumpara mai putin online. Fara dubiu, insa, factorul critic in aceasta clasificare a tarilor este si accesul la internet si calitatea conexiunii.

De exemplu, contrar tarilor ca Norvegia, Israel sau Hong Kong, intr-o tara ca Philipine, media cheltuita pe an pe online shopping este 28 de dolari pe persoana. Factorii care duc la asemenea diferenta sunt multi, dar cele doua care sunt cruciale sunt accesul la internet si bunastarea tarii in general.

In contrast vizibil este SUA, unde oamenii cheltuiesc in medie 1757 dolari pe persona anual pe online shopping. Danemarca, aproape de SUA la shopping online, media anuala este de 1744 dolari pe persoana. Urmatoarele sunt tarile cu economie superioara cum ar fi Marea Britanie, Elvetia sau Finlanda – ei completeaza statistica pentru tarile cu cele mai multe bunuri si servicii vandute online.

Sub aceasta limita anuala de 1500 dolari sunt tari care arata un nivel inalt de shopping online, dar unde media cheltuita de peroana este semnificativ mai mica, fara insa sa scada sub 1000 dolari. Aceste tari sunt: Suedia, Irlanda, Canada, Singapore, Franta, Germania, Asutria si Olanda.

Tarile unde consumatorul cheltuieste in medie sub 1000 de dolari anual pe shopping online, sunt tari care arata o crestere si dezvoltare semnificativa in economiile lor – Japonia, Australia, Spania, Corea de Sud, Italia, China si altele.

Cele mai multe tari din America de Sud si Europa de Est ocupa locurile codase in aceasta lista. Consumatorii din aceste tari cheltuiesc in medie 500 de dolari sau mai putin pe shopping online. Potrivit statisticilor, tara noastra impreuna cu vecinii Turci si Bulgari, precum si Slovenia si Slovakia fac parte din grupul Est European. In aceste tari, suma medie cheltuita pe shopping online pe persoana nu depaseste 300 de dolari anual. Asta nu inseamna, insa, ca nu a existat o crestere in cautarile pe internet ale utilizatorilor. Insa, tara noastra mai are mult de recuperat in urmatorii ani. Bineinteles, in acest scop, magazinele online au inceput sa ofere metode moderne de plata si cai mai usoare de a comanda produsul dorit.

Metodele de plata inovative si usoare, varietatea de produse oferite, interfata prietenoasa si orientarea catre client ale firmelor care doresc sa atraga o masa cat mai mare de client, sunt focusul companiilor nu doar online cat si in magazinele fizice.

Afla mai multe despre AXI card