Aplică pentru cardul AXI

** Apasa aici pentru informații despre condițiile financiare ale Cardului AXI
Întrebări și răspunsuri

Profilul dvs. de client de pe site-ul web AXI Card este în siguranță, am îmbunătățit nivelul de securitate cu autentificarea cu doi factori la conectare.

Cum funcționează autentificarea cu doi factor?
De fiecare dată când accesați profilul dvs. de client pe my.axi-card.ro, vă vom trimite un cod scurt la e-mailul pe care l-ați specificat la înregistrarea profilului. Scopul acestei confirmări este să vă asigurați că dvs. veți avea acces la datele din profil. Odată ce v-ați autentificat cu un anumit dispozitiv, puteți bifa caseta în care doriți să salvați informațiile pentru acel dispozitiv și nu vă vom trimite un alt cod la conectările ulterioare la profilul dvs. de client.

Îmi veți trimite un cod de verificare de fiecare dată când mă conectez la contul meu de client?
Nu neapărat. Dacă menționați că doriți să ne amintim dispozitivul de pe care v-ați conectat, nu vă vom cere să vă verificați identitatea de fiecare dată când vă conectați la contul dvs. de client. Vom cere reconfirmarea la o anumită perioadă după ultima identificare. Cu toate acestea, dacă utilizați mai mult de un dispozitiv de conectare, de fiecare dată când vă conectați de pe un alt telefon sau computer, va trebui să confirmați că sunteți dvs.

De ce am introdus autentificarea cu doi factori atunci când ne-am conectat la profilul utilizator my.axi-card.ro?
Profilul de utilizator individual al AXI Card vă oferă posibilitatea de a accesa într-un singur loc informațiile despre AXI Card, toate tranzacțiile pe perioade, extrase, întrebări, promoții curente, oferte personale speciale și multe altele. Prin profilul dvs. personal de client, vă puteți plăti datoriile și puteți dezactiva anumite servicii care pot fi utilizate cu AXI Card. Toate aceste date sunt sensibile și personale, așa că este important ca acestea să fie bine protejate. Datorită dublei verificări la autentificare în cont, poți fi sigur că doar tu poți accesa informațiile despre AXI Card.

Ce ar trebui să fac dacă nu pot accesa e-mailul pe care l-am folosit pentru a-mi înregistra contul de client?
În cazul în care ați înregistrat un cont de client cu un e-mail la care nu aveți acces dintr-un motiv oarecare, ne puteți scrie la help@axi-card.ro, pe canalul nostru de chat, sau ne puteți suna la 031 9033 și vă vom ajuta cu plăcere.

Tot ce trebuie sa faceti este sa aveti suma integrala in cont si sa ne trimiteti cererea de inchidere impreuna cu plasticul (cardul Axi) prin posta sau curier. Cererea tip poate fi solicitata la numarul de call center 0319033 sau pe e-mail la adresa help@axi-card.ro. Procesul de inchidere este anuntat telefonic si dureaza 45 de zile din momentul initierii.

Pentru informatii suplimentare, va rog sa ne contactati la numarul 0319033 sau pe chat www.direct.lc.chat/13416702/

Cel mai simplu mod de a adauga cardul dvs. AXI la Apple Pay este direct prin aplicatia noastra mobila. Selectati butonul pentru a adauga cardul in portofelul digital. Urmati pasii pentru a verifica cardul. Asta e tot, poti incepe sa platesti prin Apple Pay. Nu mai trebuie sa ai cardul de credit peste tot – foloseste dispozitivul pe care il ai cu tine in fiecare zi.

Cum pot avea incredere in securitatea cardului meu AXI?

Securitatea este extrem de importanta pentru noi. Poti fi sigur ca datele tale AXI Card sunt complet protejate, deoarece nu sunt stocate pe dispozitivul tau sau pe serverele Apple.

Fiecare plata este confirmata in 2 moduri - printr-un numar special pe dispozitivul tau Apple si printr-un cod unic pentru fiecare dintre tranzactiile tale.

Ori de cate ori efectuezi o plata prin Apple Pay, informatiile comerciantului sunt criptate si acesta nu poate accesa informatiile cardului tau de credit.

Adauga cardul tau AXI la Apple Pay acum!