AXI CARD - Noi tendinte in shopping

Noi tendinte in shopping

blog-calendar-icon AXI Card
blog-calendar-icon Created at: 19.09.2017
blog-views-icon 2359

Cumparaturile online si magazinele virtuale sunt doar cateva din tendintele care au reusit sa transforme obiceiurile de shopping si au devenit factori cruciali in comertul global. In zilele noastre din ce in ce mai multi oameni isi petrec ore pe internet cautand diferite magazine online si comparand preturi de produse. Chiar daca nu esti cel mai mare fan al shopping-ului online, fara indoiala uneori esti tentat sa verifici cele mai noi produse online prima data ca sa poti compara preturile la un TV de exemplu, asta inainte sa mergi intr-un magazin fizic si sa il cumperi. Utilizatorii au devenit din ce in ce mai nerabdatori sa primeasca produsul sau serviciul droit fara sa puna un picior in afara casei.

Din acest motiv, magazinele online cauta sa raspunda le cerintele si nevoile clientilor dezvoltand aplicatii si programme din ce in ce mai sofisticate si inovative, care vor sa faciliteze experienta de shopping in acelasi timp facand-o si placuta. Site-urile simple si usor de folosit, oferta larga de produse, campanii promotionale regulate si preturile competitive devin caracteristici standard pentru orice companie care vrea sa atraga client pe internet. Pe langa acestea, viteza site-ului este un punct critic si frecvent un factor decisiv in alegerea unui retailer in defavoarea altuia.

Companiile globale investesc in livrari rapide ca sa iti tina clientii multumiti uneori folosesc drone, care este o dovada in sine ca retailerii online folosesc orice metoda posibila sa iti multumeasca clientela. Clientii au invatat sa analizeze cu grija fiecare posibilitate de achizitie si sa caute cele mai bune deal-uri si cele mai scazute preturi in timp ce cauta in imensul spatiu online.

Un fapt interesant despre care vrem sa te informam este, ca peste jumatate din cumparatorii online citesc recenziile produselor si abia dupa aleg ce sa cumpere.

O alta tendinta care deja a devenit aparenta in 2017 se refera la cresterea timpului petrecut pe telefoanele mobile, acest numar este considerabil mai mare  decat timpul petrecut pe calculatoarele fixe cautand oferte si promotii.

In ultimii cativa ani, comertul online a crescut considerabil si continua sa castige teren cu viteza naucitoare. Fara dubiu, SUA este tara unde cumparaturile online insumeaza mare parte din totalul cheltuielilor facute de Americani. Romania, insa nu ramane in spate in acest aspect – retaler-ii online cresc in popularitate si castiga mai mult pe an ce trece si tendinta este de crestere in continuare.

Cand vine vorba de tendinte in shopping-ul online, nu putem ignora cel care, a lasat urme adanci peste tot pe internet – content video. A da share la video pe retelele de socializare sau chiar video live au devenit cele mai importante indstrumente care in 2017 vor continua sa modeleze si sa influenteze piata si vor fi necesare pentru a atrage cat mai multi client noi. Ateptarile pentru acest an sunt ca si mai multi utilizatori vor cauta content video, insa vor putea sa si creeze asemenea content direct de pe smartphone.

Merita mentionat aici ca, shopping-ul online a fost redirectionat in mare parte catre smartphone-uri si tablete, pentru ca dupa cum stim toti, chiar smartphone-ul joaca un rol vital in storicul de cautare al motoarelor de cautare si in obiceiurile utilizatorilor. Defapt, utilizarea smartphone-ului depaseste cu mult utilizarea calculatorului cand vine vorba de cautari online. Din acest motiv, magazinele online isi vor intoarce atentia catre versiunea de mobil al wesite-ului lor si posibilitatile pe care le ofera. Cu totii suntem constienti de faptul ca vrem sa facem cumparaturi si sa platim cu smartphone-ul, daca avem un mod usor si sigur sa facem asta. Daca aceste doua criterii nu exista, orice potential client va refuza sa cumpere si se va duce pe alt site. Statisticile arata ca daca un anumit website se incarca mai mult de 3 secunde, 40% dintre utilizatori vor pleca de pe pagina.

Desigur, odata ce ai gasit site-ul perfect si alegi produsul pe care il doresti vei ajunge inevitabil la stadiul in care va trebui sa platesti ori prin card de credit ori debit. Platile prin mobil au castigat popularitate si au transformat smartphone-ul in instrumente pentru cumparaturi de haine dar si banking, rezervari avioane si multe altele. Din acest motiv din ce in ce mai multi detinatori de carduri insist  pe comfort maxim si securitate cand fac plati prin cardul de credit.

Cand vine vorba de plata prin cardul de credit, multi oameni din Romania inca nu au inteles total principiile de baza ale folosirii cardului de credit si beneficiile pe care le primesc daca detin unul.

Spre deosebire de cardurile de credit, cardul de debit nu au aceleasi beneficii si reduceri se folosesc mai mult pentru plati si tranferuri bancare. Desigur, asemenea tranzactii ar fi posibile doar daca ai bani pe card. Daca asta nu este cazul nu vei putea sa beneficiezi de o oferta buna peste care ai dat din greseala pe un site. Iti putem da un exemplu cu un bilet de avion la reducere, care sunt oferite de companiile aeriene pentru o perioada limitata – o zi doua maxim. Daca nu ai destui bani in contul tau de debit, nu vei putea sa beneficiezi de acest deal. Dar daca ai un card de credit AXI, iti vei putea cumpara biletul in cel mai sigur mod posibil chiar daca este miezul noptii. In acest fel vei putea economisi bani cand faci cumparaturi tocmai pemntru ca detii un instrument de plata inovativ. Cardul tau de credit este cel mai bun prieten de cumparaturi online.

Afla mai multe despre AXI card

 

0 comentarii