best live chat

Familia Bandi-Ncard cu zambet pe buze in fata provocarilor

AXI Card prezinta Familia Bandi-Ncard, povestea unei familii normale din Romania, cu bune si cu rele, dar mereu cu zambetul pe buze, in fata provocarilor financiare care intervin in viata de zi cu zi.


Legatura dintre bani si portofel e cam ca dragostea si casnicia. Una fara alta...nu prea functioneaza.

AXI Card – un produs inovator, simplu de primit, simplu de folosit, ofera oamenilor  acces extrem de usor la credite de nevoi personale. Deja peste 25.000 de romani folosesc AXI Card ca sprijin intre salarii sau pentru cheltuieli neasteptate. Cu 0% dobanda in prima luna!

Piata IFN (institutiilor financiare nebancare) este  pe cat de aglomerata, pe atat de setata in comunicare numai pe viteza de obtinere a creditului. Dar in casa unei familii obisnuite din Romania... care este starea de fapt? Au oamenii nevoie de bani o singura data, sau permanent pentru a duce cu brio cheltuielile lunare?

Haideti sa facem cunostinta cu familia Bandi-Ncard: doi soti ca oricare altii, casatoriti, cu copii. Poate au si un animalut de companie, si posibil niste vecini mai instariti si bagaciosi...

Luna de luna acestia se straduiesc sa imparta bugetul casei, astfel incat sa le ajunga banii pentru tot ce este necesar si pentru asta au un as in maneca: AXI Card. Acum, orice situatie neprevazuta si cheltuiala aparuta din senin poate sa apara, cu AXI Card nu te stresezi. Te imprumuti direct din cardul tau. Din confortul casei tale, de pe canapeaua ta, online, accesibil si usor.

 Ei bine, povestea familiei ultraromanesti Bandi-Ncard poate fi urmarita AICI.

 

„Publicul obisnuit din Romania e unul care apreciaza o comedie buna.  Asa s-a nascut familia Bandi-Ncard. Doi soti (sa-i numim Alexe si Petruta) care, in ciuda diverselor obstacole financiare sau familiale pe care le traverseaza, reusesc de fiecare data sa se descurce – e drept, si cu un mic ajutor”, a adaugat Vladi Paunescu, Senior Copywriter, Mullen Romania.

„De la an la an, din ce in ce mai multi romani prefera cardul ca modalitate de plata pentru cumparaturile zilnice sau achizitiile de valoare mai mare. Astfel ca ne-am dorit sa venim in intampinarea nevoilor acestora cu un produs flexibil, usor de accesat si folosit, ca solutie pentru orice cheltuiala neprevazuta le apare in cale. Insa piata pe care activam este una extrem de competitiva, iar comunicarea urmeaza, in cele mai multe dintre cazuri, un tipar similar. Ne-am propus sa ne diferentiem de competitie printr-o abordare care il pune pe client in centrul atentiei, asemenea businessului nostru, iar echipa Mullen ne-a oferit cea mai buna perspectiva in acest sens”, a declarat Petya Dimitrova, Group Brand & Social Media Manager, Management Financial Group, companie din care face parte AXI Finance.

Pe cei doi soti ii puteti vedea in campania TV in derulare in primavara 2021.