AXI CARD - Cum vom face shopping in viitor?

Cum vom face shopping in viitor?

blog-calendar-icon AXI Card
blog-calendar-icon Created at: 23.05.2018
blog-views-icon 1762

Globalizarea si dezvoltarea tehnologiei au alterat fara dubiu fiecare aspect al vietilor noastre profesionale sau de zi cu zi. Shopping-ul nu face exceptie si este parte din acest trend. Trebuie sa tii minte doar ca, pana acum cativa ani, era imposibil de imaginat ca poti comanda produse online si ti se livreaza prin curier oriunde vrei. In zilele noastre insa, magazinele online tenteaza clientii sa se indeparteze de magazinele traditionale fizice. Ce alte schimbari se vor mai face in viitorul apropiat ramene de vazut. Acesasta este o intrebare de interes pentru noi, in urmatoarele randuri vom incerca sa descoperim cateva dintre aspectele ei. Modalitatea in care facem livrarea produselor va fi supusa unor schimbari logice si unele care nu se pot preconiza cu usurinta. Sa incercam sa aflam cat mai mult posibil despre aceste schimbari si motivul pentru care se fac.

Livrarile se vor face mai rapid.

Acesta este un trend care deja se poate observa. Daca esti cumparator activ online si ai fost in ultimii ani, este imposibil sa nu fi observant ca, in comparatie cu trecutul, in zilele noastre comenzile ajung mai repede si comanda se proceseaza mai rapid. Motivul pentru asta vine din cerintele si preferintele noii generatii de cleinti. Un studiu recent facut in Statele Unite arata ca, aproximativ 25% din clientii activi online nu ar cumpara un produs daca livrarea ar dura mai multe de 1 sau 2 zile. Pe viitor, acest timp va fi scurtat si mai mult, facandu-se presiuni pe companii sa garanteze livrari in cateva ore de la plasarea comenzii. Multi dintre gigantii netului, in zona shopping-ului online, cum ar fi Amazon sau eBay deja lucreaza la acest aspect.

Clientii vor sti ce este disponibil in fiecare magazin.

Ti s-a intamplat vreodata sa intri intr-un magazincu intentia de a cumpara un produs specific, ca sa afli dupa cautari lungi si obositoare, ca nu exista numarul cautat la acel produs si nici nu este la oferta in acel magazine? Suntem siguri ca raspunsul la aceasta intrebare este un “da” definitiv. Spre norocul nostru, in viitor nu va trebui sa ajungi in aceasta situatie care cauzeaza numai nervi si timp pierdut. O noua aplicatie lansata de Google Assistant, iti permite sa gasesti cel mai apropiat magazin, care detine cantitatile produsului tau dorit. Poate suna incredibil, insa trebuie sa admitem ca, este usor si convenabil nu? Bineinteles, folosirea aplicatiei este limitata la anumite zone din lume momentan, dar este ateptat ca in viitorul apropiat va creste in uz si popularitate printre utilizatori.

Gata cu pungile grele

Desi poate fi o experienta frumoasa sa faci cumparaturi in magazin, procesul de a cara pungi grele pline de cumparaturi poate ucide experienta. Asta este in special adevarat cand acele pungi sunt pline de produse grele, ridicarea si caratul acestora poate provoca dificultati si discomfort. Specialistii prevad ca, in viitorul apropiat pungile grele de cumparaturimvor dispare. Cum este posibil? Ce se va intampla este ca, utilizatorii vor cauta produse, vor vana promotii si vor plati pentru cumparaturi fara sa fi iesit din casa. Insa, magazinul va fi responsabil pentru livrarea imediata a produselor cumparate la adresa clientului. Este posibil ca achizitia sa vina la adresa persoanei inainte sa ajunga acasa.

Confidentialitatea va deveni o afacere

In zilele noastre utilizatorii sunt foarte preocupati despre securitatea datelor personale de cate ori fac o achizitie online ba mai mult, sunt in stare sa platesca in plus ca sa fie siguri ca securitatea este garantata. Din acest motiv, servicii individuale despre mentenanta si anonimitatea completa pe timpul procesului de shopping online va apare in curand. Cu alte cuvinte, retailer-ii vor lua masuri de precautie speciale sa asigure confidentialitatea utilizatorilor si protectia datelor personale; insa asta va necesita clientii sa platesca in plus pentru acest serviciu.

Companiile media vor intra in vanzari

In prezent rolul cel mai important pe care il joaca media este sa faca reclama la produse pentru publicul care vizioneaza. In viitor, insa, vor participa in vanzarea produselor personal. Asta insemna ca, in timp ce te uiti la programul tau preferat, vei putea sa contactezi direct echipa de productie si sa comanzi produsul pe care l-ai vazut pe ecran.

Viitorul shopping-ului este conectat la multe dezvoltari diferite si mai ales schimbari. Un lucru insa va ramane lafel. Acesta este rolul integral al cardului de credit AXI Card, un ajutor sau un prieten oricand ai nevoie de o modalitate de plata rapida si usoara. Este un card de credit care este mereu langa tine si tine cont de nevoile tale, obiceiuri si preferinte.

0 comentarii